کاربر و خریدار گرامی چناچه کالایی را از فروشگاهی خریداری نمودید و بعد از تحویل متوجه شدید که با کالای سفارش داده شده  از هر نظر مغایرت دارد بلافاصله با فروشگاه مورد نظر تماس برقرار نموده و موضوع را گزارش دهید.چنانچه بعد از تماس با فروشگاه به نتیجه مرجوع کردن کالا دست نیافتید می توانید مستقیم با شماره تماس    09150646200    -    09132451541    -   09379201576    تماس برقرار کرده یا با واحد خدمات پس از فروش                        اطلاع دهید.

____  چنانچه ظرف مدت 48 ساعت از مرجوع نمودن کالا گذشته باشد (بسته به نوع کالا زمان بندیها متفاوت است) و ارتباطی با مدیریت سایت یا فروشگاه مورد نظر در این مدت زمان برقرار نشده باشد سایت و فروشگاه تعهدی در قبال مرجوعیت کالا نخواهد داشت.

____  کالاهایی قابل مرجوع بودن هستند به فروشگاه که مغایرت شکل / رنگ / سایز و سایر اطلاعاتی که فروشنده برای محصول خود در سایت درج نموده و آن محصول را دریافت ننموده اید می باشد.

____  برای ارسال کالا آدرس دقیق پستی خود را در صفحه سایت فروشنده و یا با شخص فروشنده هماهنگ نمائید.در غیر این صورت به دلیل عدم آدرس مناسب یا عدم حضور در محل ، کالا مرجوع نخواهد شد.

____   جهت مرجوع نمودن کالاهای برقی (مانند یخچال - تلویزیون - اسکوتر - سینامی خانگی - و........ ) بعد از تست توسط نصاب یا ضربه خوردگی در اثر حمل کالا ، قبل از دریافت کالا با فروشگاه مورد نظر هماهنگی های لازم صورت گیرد.

____   باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، فریزر، آبسردکن، مایکروویو و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن یافروشگاه تماس بگیرید. در غیر  این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت و فروشگاه یا سایت کالارو تعهدی در این  زمینه نخواهند داشت.

____  مرجوع نمودن کالا در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه مورد نظر بازگردانده شود.

____  مخدوش نمودن جعبه اصلی کالا و یا نوشتن بر روی آن یا معیوب کردن هولوگرام ، امکان مرجوع نمودن کالا را از بین می برد.

____  تصویر هر محصول در سایت جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری می باشد و ممکن است در پاره ای از جزئیات با کالای اصلی متفاوت باشد به استناد انها نمی توان اعلام مغایرت کرد و ملاک مغایرت در مشخصات کالا منوط به مشخصات فنی درج شده در سایت می باشد.

____  هرگونه آسیب فیزیکی به کالا باید طی 24 ساعت پس از دریافت کالا به فروشگاه یا مدیریت سایت کالارو از طریق تلفن ، ایمیل و یا مراجعه حضوری به فروشگاه اطلاع داده شود.

____  چنانچه تحت هر شرایطی منصرف از خرید شدید بلافاصله مراتب را به فروشنده مورد نظر اطلاع دهید و از طریق پنل کاربری خود اقدام به درج پیام انصراف به همراه شماره فاکتور و سند خرید خود نمائید.بعد از ارسال کالا امکان مرجوع کردن ان وجود نخواهد داشت.

____  کالاهایی همچون پوشاک و کفش به دلیل رعایت مسایل بهداشتی حداکثر ظرف 5 ساعت بعد از دریافت کالا و به شرط وضعیت اولیه و نو باشد ، درخواست خود را با ذکر شماره پیگیری به فروشگاه مورد نظر اطلاع داده یا با واحد خدمات پس از فروش تماس گرفته شود.(توجه شود لباس زیر، مایو و لباس کودک و نوزاد شامل برگشت کالا نمیشوند) 

____ 

____ 

____